Blog


A médiából rengeteget hallunk a maszkhasználatról na meg a kézmosásról, de hogy hogyan erősíthetjük immunrendszerünket táplálkozással? -Erről semmit nem hallani, pedig legfontosabb lépcső! A koronavírus vagy bármely vírus és influenza súlyos szövődményeitől nem a maszk és nem a kijárási korlátozás fog megvédeni, hanem az erős immunrendszer. Vannak...

Szeptemberben újból becsengetnek az iskolákban és ismét aktuálissá válik, hogy mit vigyenek a gyerekek az uzsonnás dobozukba?
Mivel küszöböljük ki, hogy minden nap unalmas téliszalámis szendvicset vigyen a gyerek vagy valami cukros péksütit, mert nem volt kedvünk vagy éppen időnk neki valamit házilag készíteni?
Az iskolába való csomagolás...

A folyadékigény átlag felnőttek esetében 2,5 liter/nap, ami fizikai aktivitás, sport során és a hőség hatására tovább nő. Ebben természetesen a táplálékunkkal elfogyasztott víz is beleszámolható. Nagyon sokat segít a narancsbőr csökkentésében és a méregtelenítő folyamatokban is. A folyadékbevitel alapját a tiszta víz, szénsavmentes ásványvíz...

Összeszedtem nektek egy bejegyzésbe, hogy miket érdemes vásárolni, beszerezni és én miket használok. Milyen élelmiszereket lehet fogyasztani életmódváltás és súlycsökkentés folyamán.

Ha szeretnél megismerni néhány olyan köret ötletet, amivel helyettesítheted az unalmassá vált sült krumplit és a hagyományos főtt rizst akkor ez a bejegyzés neked való! A következő percekben megismertetek veled néhány könnyed és alacsony szénhidráttartalmú köretet, ami akár neked eszedbe se jutott!



Mivel 100%-osan elég nehéz kiiktatni a fehér cukrot az életünkből, de törekedhetünk rá, hogy mérsékeljük.
A mindennapokban nagyon sok rejtett cukor található, akár a bolti cukrozott saláta vagy tészta öntetekről/szószokról van szó, akár a light felirattal rendelkező gyümölcsös joghurtokról.




A fehér cukor helyettesítésére már számtalan tipp és termék létezik,

ám némelyik talán még károsabb is, mint a fehér méregnek nevezett cukor. Rengeteg egészséges alternatíva létezik, amiről lehet nem is tudsz, de most egy bejegyzésben össze szedem nektek a legjobbakat.
Mielőtt belevágnék a közepébe szeretném az alapokat megismertetni!


Nyújtásra edzés végén kerül sor, általában a statikus nyújtást szoktuk alkalmazni ami annyit takar, hogy a nyújtó gyakorlatú pozíciókat hosszan tartod ki és úgy maradsz kb fél percig.

ALAPANYAGCSERE (BMR) KALKULÁTOR
( Csak egész számokat használj. Ha telefonról csinálod, akkor fordítsd el a kijelzőt az eredmény megtekintéséhez)

Legyél te az első, aki értesül az újdonságokról!