TIPPEK IMMUNRENDSZERED ERŐSÍTÉSÉHEZ



Aktuális téma ebben a megfázós és influenzás időszakban hiszen,
akár aggódsz a betegségek miatt akár nem, az immunrendszered támogatásra szorul ebben az időszakban. Most megosztok veled 7 nagyszerű tippet, hogyan tudsz ellenük védekezni. Az erős immunrendszert nem lehetetlen elérni csak egy kis odafigyelés kell az egészségünkre, és ezzel erősíthetjük belső ellenállórendszerünket. 

Fogyassz minden nap zöldséget és heti több alkalommal gyümölcsöt!

Talán már tudod, hogy az immunrendszer erősítésének egyik módja a helyes táplálkozás, hiszen a vitaminban, ásványi anyagokban szegény, egyoldalú étkezés gyengíti a védekezőrendszert.
Az egészséges táplálkozással nagyon sokat tehetünk. 


Kerüld a feldolgozott és félkész ételeket!

Érdemes csökkenteni az adalékanyagokat, tartósítószereket tartalmazó élelmiszereket. A feldolgozott élelmiszerek megfosztanak az energiától és méreganyagokat juttatnak a szervezetünkbe. Vannak bizonyos élelmiszerek, amelyek nagyon hasznosak az immunrendszernek, különösen az előflórás joghurtok, amelyek magas szintű prebiotikus és probiotikus baktériumokat tartalmaznak. Néhány étel különösen gyengíti az immunrendszert ilyenek például a cukros ételek. A cukor nagyban hátráltatja szervezetünket a betegség elleni küzdelemben. Vigyázz, sok olyan ételben is található cukor, amiről nem is gondolnád (például a ketchup, saláta öntetek)! Kerüld a feldolgozott félkész élelmiszreket. 


Csökkentsd a stresszt!

Ha krónikus stresszben szenvedünk, az nagyon káros lehet az immunrendszer egészségére, és növeli a betegségek kockázatát, mert megváltoztathatja a természetes bélbaktériumok egyensúlyát.
Szinte lehetetlen 100%-ig elkerülni a stresszhelyzeteket, de az alábbi tippek rendszeres alkalmazásával jelentősen csökkenthető a stressz mértéke:
🔹Előretervezés
🔹Jóga, meditáció,masszás
🔹Sport, edzés, bármely testmozgás (akár kiadós séta)
🔹Természetben töltött idő,kirándulás
🔹Megfelelő alvás, pihenés,szex
🔹Figyelj arra, hogy egészségesen étkezz és aludj eleget.
🔹Keress olyan tevékenységeket amik boldoggá tesznek.


Aludj naponta 6-8 órát! 

Védelmi rendszer stimulálásának és regenerálásának létfontosságú eszköze az alvás. Elegendő pihenéssel van a legjobb esélyünk arra, hogy testünk meggyógyítsa és helyreállítsa egészségét. Általában 6-8 óra alvás az optimális mennyiség.


Gyakran és alaposan moss kezet! 

A higiéniás védelem, a tisztaságra törekvés alapvető az immunrendszer védelme szempontjából. Mindig fordítsunk nagy figyelmet a kézmosásra, nemcsak azért, hogy saját immunrendszerünket erősítsük, hanem azért is, hogy véletlenül se fertőzzünk meg másokat is, ha éppen betegek vagyunk ( És igen, betegen ne menj edzeni, saját és mások egészsége érdekében. Gondolj társaidra!) 


Hagyd abba a dohányzást! 

A dohányzás közvetlenül hat a légzőrendszerünkre, ami hozzájárul a köhögéshez és a megfázáshoz. Amikor abbahagyjuk a dohányzást, az immunrendszer nagyjából 30 nap után kezd helyreállni. 


Használd a Kolly Fitness Multivitamint! 

A minőségi táplálkozás elengedhetetlen része a táplálék kiegészítő a XXI.-században!
Még az egészséges és kiegyensúlyozott étrendből is
hiányozhat olykor egy-két tápanyag. A Kolly Fitness multivitamin egy olyanvédőhálót jelent, amely megelőzi a kialakuló hiányt. Használatával gyorsabb köröm és hajnövekedés érhető el! Használatával már első hét után érzed jótékony hatásait például növekvő energiaszint.
Szerezd be most 10% kedvezménnyel a FITTEN kuponkóddal.
KATT!