PÁR EGYSZERŰ TIPP A CUKORBEVITELED CSÖKKENTÉSÉHEZ



Mivel 100%-osan elég nehéz kiiktatni a fehér cukrot az életünkből, de törekedhetünk rá, hogy mérsékeljük.
A mindennapokban nagyon sok rejtett cukor található, akár a bolti cukrozott saláta vagy tészta öntetekről/szószokról van szó, akár a light felirattal rendelkező gyümölcsös joghurtokról.


PÁR TIPP

-A bolti gyümölcsleveket cseréld le friss gyümölcsökre vagy  te magad facsarj belőle házilag gyümölcslét.

-A bolti bolognai szósz és saláta öntetek tele vannak hozzáadott cukorral így érdemes magadnak otthon házilag készíteni pár perc alatt.
( cukormentes paradicsompürét édesíthetünk természetes édesítőkkel steviával vagy eritrittel . A salátákra tökéletes az olivaolaj, tökmagolaj, de natúr joghurtot is elkeverhetünk sóval,borssal, fokhagymával )

-Kerüld a koktélokat és az üditőitalokat.
Tele vannak hozzáadott cukorral, a cukormentes válozataikban pedig a legolcsóbb mesterséges édesítőt használják, ami ugyancsak nem túl egészséges.

-Próbálj meg legtöbbször inkább természetes édesítővel steviával édesített italokat választani.

-Figyeld a termékek összetevőit és tápérték táblázatát!


Túlzott cukorfogyasztás jelei:
-Bőrproblémák
-Fogszuvasodás
-Elhízás
- Fáradtság

Nézd meg az alábbi képeket mi mindennel viszünk be naponta cukrot.
Ebből is adódik, hogy hol is keressük elsősorban a narancsbőr és a
 "nem tudok lefogyni pedig mindent próbáltam a magam módján"
dolog okát.
Másfél liter üdítőben feloldott cukrot több kilométer futással sem lehet meg nem történtté tenni. Gondoljuk át kell-e nekünk ennyi felesleges cukor, szénhidrát és felesleges rejtett kalória, amit akár tudatosabban is feltudunk használni. 

Mennyi cukrot tartalmaznak egyes termékek?

TE ODAFIGYELSZ MENNYI CUKROT VISZEL BE? Olvasd el a cikk első részét ide kattintva!