HOGYAN CSÖKKENTSD A HASI ZSÍRT?



Zsírégető övek? Szénhidrátmentes életvitel? Napi több száz felülés? Méregtelenitő kúrák?
Mi válik be valójában? 
Ha neked is aktuális kérdés a hasi zsír eltüntetése, 
akkor olvasd el bejegyzésem. 



Amikor ez a kérdés felmerül, rögtön első válaszok között azokat a "praktikákat" ajánlgatják a másiknak, hogy szedj zsírégetőt, csinálj méregtelenítő kúrát, ne egyél egyáltalán szénhidrátot, eddzél nagyon sokat hasra, kardiózz a lehető legtöbbet, vegyél fogyasztó övet vagy zsírégető krémet.
Pedig a megoldás, hogy hogyan csökkentsd a testzsír százalékod nem ezeken múlik elsősorban. Ezek maximum, ha minden alap lépcsőfok megvan akkor hozzá tudnak járulni a célodhoz, de velük nem fogsz elérni semmit, ha te nem teszel a célodért semmi mást. 

Első lépcsőfok, hogy nem kell szénhidrátmentesen, sem zsírmentesen táplálkozni, a kulcs a kalória deficit.
Pontosan annyit és olyan tápanyagokat bevinni a szervezetbe ami a célodhoz segít. Ez lehet megfelelő minőségű testsúly-kilogrammonként akár 1,5 -2g szénhidráttal is. Viszont nagyon könnyen elbillenhet ez a mérleg, ha túl kevés kalóriát viszel be akkor koplalsz, ami megállítja a zsírvesztés folyamatát és lassítja anyagcseréd, ha viszont túl sok kalóriát viszel be pedig súlygyarapodáshoz vezet.
Ha egyedül nem tudod megtalálni az aranyközéputat akkor ebben van szerepe a személyre szabott étrendeknek ahol neked pontosan kiszámoljuk egy részletes kérdőív alapján mennyi a célodnak megfelelő makró és kalória bevitel és erre írunk egy étrendet amelyet neked csak követned kell  (Részletekért KATTINTS) 

Stresszes életmód nagyban közrejátszik abban, hogy nem sikerül elérni a célod. A stressz negatív hatásai a test működésére többek között a
depresszió és/vagy hangulatingadozás, alacsonyabb fájdalomküszöb, gyengébb immunrendszer, emésztési zavarok, lassú emésztés , emelkedő vérnyomás és/vagy pulzus
csökkenő libidó, fokozott zsírraktározás, fokozott izzadás és folytonos fáradtságérzet és rengeteg betegség okozója is.
Szinte lehetetlen 100%-ig elkerülni a stresszhelyzeteket, de az alábbi tippek rendszeres alkalmazásával jelentősen csökkenthető a stressz mértéke:
-Előretervezés, -Jóga, meditáció,masszás, -Sport
-Természetben töltött idő,kirándulás, -Megfelelő alvás, pihenés, -Szex


Az elegendő alvás egy alap szükséglet, hogy a szervezet tudjon energiát szánni olyan "luxustevékenységekre", mint a zsírégetés.
A szervezetnek átlagosan 7-9 óra alvásra van szüksége, diéta alatt akár többre is hiszen a szervezetnek még alacsonyabb az energia szintje.
A hosszú távon lévő kevés és rendszertelen alvás nem, hogy fáradékonyságot okoz, de sok betegség okozója és a kialvatlanság hízáshoz is vezethet, hiszen a szervezetünk jobban fogja kívánni a szénhidrát bomba cukros ételeket, hogy mihamarabb energiához jusson
.