Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Üzletszabályzat

2017.06.09

Ön mint felhasználó a www.kolly.hu URL alatt elérhető webáruház (Honlap) használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket:

1. Üzemeltető adatai

  • Név: Kollár Brigitta Erika
  • Székhely: Magyarország, Budapest
  • E-mail: kollydiet@gmail.com
  • Bankszámlaszám: 11773212-00327549

 

A termékeket a Magyar Posta fogja kézbesíteni ennek ideje általában 2-3 munkanap, maximum 5 munkanap, ha ennyi idő alatt nem kerül kézbesítésre a rendelés kérjük írjon üzenetet a kollydiet@gmail.com e-mail címre, ahol munkatársaink tájékoztatják a küldeményazonosítóról, pontosan mikor lett feladva a rendelése és hol tud utána érdeklődni.

Elírt postázási címért felelősséget nem tudunk vállalni!
Kizárólag Magyarországon belül vállalunk kézbesítést, ezt több helyen feltüntettük, külföldről érkezett utalásokat nem áll módunkban visszatéríteni!

 

Ha a rendelésed valami okból nem tudják kézbesíteni (pl. nem tartózkodtál a címen, a cím nem azonosítható, akkor újra megpróbáljuk a kézbesítést, de a szállítási költség a vevőt terheli. A Magyar Posta tőlünk független így sajnos az esetleges kézbesítetlen ám kifizetett rendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

A fizetés kizárólag átutalással történik és a közleményben fel kell tüntetni a rendelési azonosítót.
Sajnos rendelési azonosító hiányában az utalást nem tudjuk beazonosítani és nem tudunk érte felelősséget vállalni, továbbá elírt bankszámlaszám után sem.

 

Termékeink nem garanciásak, termékcserét kizárólag hiányos  ékszer esetén vállalunk, a kifizetéstől számított 5 napon belül.

 

A termék esetleges hiányosságait és sérüléseit minden esetben megvizsgáljuk.

 

 

Ha úgy ítéljük meg, hogy a termék tényleg  hiányos, termékcserével vagy pénz visszafizetéssel élhet  vásárlónk,
A termékcserénél  felmerülő plusz szállítási költségek a  vevőt terhelik  , kizárólag hozzánk már beérkezett ékszert áll módunkban cserélni, vagy az ékszer árát visszautalni , a postaköltséget nem áll módunkban.
Az ékszereket sértetlen és vásárolt állapotban kérjük visszaküldeni!

 

Amennyiben a pénz visszafizetést választod, 15 napon belül visszautaljuk neked a szállítási költséggel csökkentett vételárat.


(A csere vagy pénzvisszafizetés nem vonatkozik a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákra, mint pl.: karcolások, eldeformálódás, törés, szakadás, vagy köves ékszerek esetén ütések miatti kőkihullás), illetve mivel nem garanciásak termékeink NEM vállalunk felelősséget esetleges szakadásért, kopásért.


 

 

2. Vásárlás, szerződés

 

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során Önnek kötelezően meg kell adnia vezeték és keresztnevét, e-mail címét, egy választott felhasználónevet és egy jelszót. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet a Honlapon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. A Honlapra történő belépést követően Ön jogosult felhasználói adatait bármikor módosítani illetve kiegészíteni a „Beállítások” menüpont alatt és a rendelés során.

A regisztrációja törlését az Üzemeltetőnek írt kérelemmel kezdeményezheti. Az Ön felhasználói adatainak Üzemeltető általi törlését követően eltávolításra kerülnek a rendszerből, az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A szolgáltató a regisztrációt követően a hatályos jogszabályokkal és a jelen Üzletszabályzat adatvédelmi rendelkezésekkel összhangban kezeli az Ön adatait.

 

 

Termék kiválasztása

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, és láthatja a termék nettó és bruttó (vastagon) árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. Bármely navigációs menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja az Ön által megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

 

 

1. lépés

Bevásárlókosár:

A „Bevásárlókosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, a rendelt mennyiséget, az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát tudja törölni, míg az egyes termékek mellett található négyzet pipálásával és a „Kijelöltek törlése” gombra kattintva több terméket, a sorok végén található X-re kattintva pedig az egyes termékeket távolíthatja el a kosárból.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása:

A „Bevásárlókosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltség(ek)et.

 

 

2. lépés

Adatbevitel:

A „Folytatás” gombra kattintva éri el azt az oldalt, ahol második lépésként meg tudja adni felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Ezen a ponton, amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni, és ha korábban nem töltötte ki, meg kell adnia telefonszámát, amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása kötelező rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

 

 

3. lépés

Adatbeviteli hibák javítása:

A böngésző vissza gombjával visszatérhet az 1. lépéshez, a „Bevásárlókosár” felületére, és módosíthatja kosara tartalmát, a szállítási és fizetési módot. A „Megrendelések összesítése” gombra kattintva pedig a megrendelést véglegesítő felületre, a 3. lépéshez juthat.

Az összesítő oldalon láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát. Ezen a ponton lehetősége van a böngésző vissza gombjával visszatérni a 2. lépéshez és módosítani felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

 

Megrendelés:

Rendelését a képen látható CAPTCHA kód megadásával és a „Rendelés” gombra kattintva véglegesítheti. Amennyiben a CAPCTHA nem jól olvasható, az „A képen látható kód meghallgatása” menüvel indítva meghallgathatja azt.

Visszaigazolás:

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levél érkezik az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre.

Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

 

 

3. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét és az egyéb járulékos költségeket, amelyek azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

 

 

4. Szállítási határidő és feltételek

A termékeket a Magyar Posta fogja kézbesíteni ennek ideje általában 2-3 munkanap, maximum 5 munkanap, ha ennyi idő alatt nem kerül kézbesítésre a rendelés kérjük írjon üzenetet a kollydiet@gmail.com e-mail címre, ahol munkatársaink tájékoztatják a küldeményazonosítóról, pontosan mikor lett feladva a rendelése és hol tud utána érdeklődni.

Elírt postázási címért felelősséget nem tudunk vállalni!

Ha a rendelésed valami okból nem tudják kézbesíteni (pl. nem tartózkodtál a címen, a cím nem azonosítható, akkor újra megpróbáljuk a kézbesítést, de a szállítási költség a vevőt terheli. A Magyar Posta tőlünk független így sajnos az esetleges kézbesítetlen ám kifizetett rendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

 

5. Fizetési feltételek

A fizetés kizárólag átutalással történik és a közleményben fel kell tüntetni a rendelési azonosítót.
Sajnos rendelési azonosító hiányában az utalást nem tudjuk beazonosítani és nem tudunk érte felelősséget vállalni, továbbá elírt bankszámlaszám után sem.

 

 

6. Elállás, termékcsere

Rendelését kizárólag a feldolgozás alatt lévő intervallumban  tudja már csak lemondani,  de kifizetés után nem áll módunkban a pénzt vissza utalni, termékcserét kizárólag hiányos  ékszer esetén vállalunk, a kifizetéstől számított 5 napon belül.
Ha úgy ítéljük meg, hogy a termék tényleg  hiányos, termékcserével vagy pénz visszafizetéssel élhet  vásárlónk,
A termékcsere vevő által visszaküldött ékszer költsége a vevőt terheli, kizárólag hozzánk már beérkezett ékszert áll módunkban cserélni, vagy az ékszer  árát visszautalni , a postaköltséget nem áll módunkban.
Mivel termékeink ára kedvező, garanciát nem tartalmaz. 

 

 

7. Jótállás, szavatosság

Jelenleg termékeink nem garanciásak, termékcserét kizárólag hiányos  ékszer esetén vállalunk, a kifizetéstől számított 5 napon belül.

 

 

8. Felelősség

Elírt postázási címért felelősséget nem tudunk vállalni!

Ha banki átutalásnál  a közleményben nem szerepel  az azonosító kód, melyet e-mailben kaptál a rendelésed nem tudjuk azonosítani, ilyen átutalásokért felelősséget nem vállalunk.

Ha a rendelésed valami okból nem tudják kézbesíteni (pl. nem tartózkodtál a címen, a cím nem azonosítható, akkor újra megpróbáljuk a kézbesítést, de a szállítási költség a vevőt terheli. A Magyar Posta tőlünk független így sajnos az esetleges kézbesítetlen ám kifizetett rendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

 

9. Panaszügyintézés

 

Ön a termékkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói panaszait az alábbi címen érvényesítheti:

  • Név: Kollár Brigitta Erika
  • Címzés: panaszbejelentést
  • E-mail: kollydiet@gmail.com

A panaszt az Üzemeletető - a szóbeli panasz kivételével - 30 napon belül email/levél útján válaszolja meg.

 

 

 

10. Adatvédelem

Kijelentjük,hogy a számlázáshoz szükséges személyes adatokat bizalmasan kezeljük és nem adjuk ki harmadik fél számára és ezt elvárjuk ügyfeleink részéről is.

A Honlap az eOldal szolgáltatás keretében működik, melyre tekintettel az eOldal adatkezelési tájékoztatója (is) megfelelően irányadó.

 

 

11. Záró rendelkezések

Irányadó jog:

Jelen Üzletszabályzatra a Magyar Köztársaság jogszabályai, különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CXVIII. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései az irányadók.

Üzletszabályzat módosítása:

 Az Üzemeltető jogosult jelen Üzletszabályzatot a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Érvényeség kezdete: 2017.06.09