Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Üzletszabályzat

2017.06.09

Ön mint felhasználó a www.kolly.hu URL alatt elérhető webáruház (Honlap) használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket:

1. Üzemeltető adatai

  • Név: Kollár Brigitta Erika
  • Székhely: Magyarország, Budapest
  • E-mail: kollydiet@gmail.com
  • Bankszámlaszám: 11773212-00327549

 

 

2. Vásárlás, szerződés

 

Regisztráció

Vásárlásra lehetőség van regisztrációval és regisztráció nélkül is. A regisztráció során Önnek kötelezően meg kell adnia vezeték és keresztnevét, e-mail címét, egy választott felhasználónevet és egy jelszót. Az Üzemeltető a regisztrációról e-mailben aktiváló linket küld Önnek, amelynek segítségével véglegesítheti regisztrációját. Sikeres regisztrációt követően Ön bejelentkezhet a Honlapon, ezt követően pedig elkezdheti a rendelést. A Honlapra történő belépést követően Ön jogosult felhasználói adatait bármikor módosítani illetve kiegészíteni a „Beállítások” menüpont alatt és a rendelés során.

A regisztrációja törlését az Üzemeltetőnek írt kérelemmel kezdeményezheti. Az Ön felhasználói adatainak Üzemeltető általi törlését követően eltávolításra kerülnek a rendszerből, az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód. A szolgáltató a regisztrációt követően a hatályos jogszabályokkal és a jelen Üzletszabályzat adatvédelmi rendelkezésekkel összhangban kezeli az Ön adatait.

Termék kiválasztása

A termék kiválasztásához és a bevásárlókosár létrehozásához nem szükséges belépnie vagy regisztrálnia. Ön akár rendelkezik regisztrációval, akár nem, válogathat a termékek között. Az egyes termékek oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt, adott esetben termékleírást, és láthatja a termék nettó és bruttó (vastagon) árát, itt választhatja ki a megrendelni kívánt darabszámot (az alapértelmezett darabszám 1 db). Az Üzemeltető korlátozhatja, hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

A kiválasztott terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheti a „Bevásárlókosár”-ba. Bármely navigációs menüpontra kattintva folytathatja a keresést és létrehozhatja az Ön által megrendelni kívánt termékek listáját vagy megkezdheti a rendelés véglegesítését, amely három lépésből áll.

1. lépés

Bevásárlókosár:

A „Bevásárlókosár” gombra kattintva láthatja a megrendelni kívánt termék megnevezését, az egységárát, a rendelt mennyiséget, az összesített bruttó árat termékenként, az esetleges kedvezményt, az összes rendelendő tétel bruttó végösszegét. A rendelési mennyiséget a termék sorában tudja módosítani. A „Kosár ürítése” gombra kattintva a kosár teljes tartalmát tudja törölni, míg az egyes termékek mellett található négyzet pipálásával és a „Kijelöltek törlése” gombra kattintva több terméket, a sorok végén található X-re kattintva pedig az egyes termékeket távolíthatja el a kosárból.

Fizetési és szállítási mód kiválasztása:

A „Bevásárlókosár” oldalán választhatja ki a fizetési és szállítási módot. A kiválasztott mód mellett láthatja a fizetési illetve szállítási móddal kapcsolatos fizetendő pluszköltség(ek)et.

2. lépés

Adatbevitel:

A „Folytatás” gombra kattintva éri el azt az oldalt, ahol második lépésként meg tudja adni felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Ezen a ponton, amennyiben rendelkezik regisztrációval, be tud jelentkezni, és ha korábban nem töltötte ki, meg kell adnia telefonszámát, amennyiben nem természetes személyként vásárol, akkor a cég vagy szervezet nevét, azonosítóját (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószámát; számlázási címét (közterület, település, irányítószám), szállítási címét (közterület, település, irányítószám). Regisztrált felhasználók esetén a rendszer automatikusan kitölti a korábban megadott adatokkal a rendelési felületet.

Amennyiben nincs regisztrációja, az alábbi adatok megadása kötelező rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail cím, telefonszám; amennyiben nem természetes személyként vásárol a cég vagy szervezet neve, azonosítója (cégjegyzékszám, nyilvántartási szám), adószáma; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület, település, irányítószám).

3. lépés

Adatbeviteli hibák javítása:

A böngésző vissza gombjával visszatérhet az 1. lépéshez, a „Bevásárlókosár” felületére, és módosíthatja kosara tartalmát, a szállítási és fizetési módot. A „Megrendelések összesítése” gombra kattintva pedig a megrendelést véglegesítő felületre, a 3. lépéshez juthat.

Az összesítő oldalon láthatja a megrendelt termékeket, azok egységárát, a rendelt mennyiséget, a bruttó összesített árat, a fizetéssel, szállítással kapcsolatos költségeket, az esetleges engedményt és a minden költséget tartalmazó fizetendő bruttó végösszeget, számlázási és szállítási nevét és címét, valamint email-címét és telefonszámát. Ezen a ponton lehetősége van a böngésző vissza gombjával visszatérni a 2. lépéshez és módosítani felhasználói, számlázási és szállítási adatait.

Megrendelés:

Rendelését a képen látható CAPTCHA kód megadásával és a „Rendelés” gombra kattintva véglegesítheti. Amennyiben a CAPCTHA nem jól olvasható, az „A képen látható kód meghallgatása” menüvel indítva meghallgathatja azt.

Visszaigazolás:

Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levél érkezik az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre.

Amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

 

3. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét és az egyéb járulékos költségeket, amelyek azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

 

4. Szállítási határidő és feltételek

A termékeket a Magyar Posta fogja kézbesíteni ennek ideje általában 1-2 munkanap, maximum 5 munkanap, ha ennyi idő alatt nem kerül kézbesítésre a rendelés kérjük írjon üzenetet a kollydiet@gmail.com e-mail címre, ahol munkatársaink tájékoztatják a küldeményazonosítóról, pontosan mikor lett feladva a rendelése és hol tud utána érdeklődni.

Elírt postázási címért felelősséget nem tudunk vállalni!

Ha a rendelésed valami okból nem tudják kézbesíteni (pl. nem tartózkodtál a címen, a cím nem azonosítható, akkor újra megpróbáljuk a kézbesítést, de a szállítási költség a vevőt terheli. A Magyar Posta tőlünk független így sajnos az esetleges kézbesítetlen ám kifizetett rendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

5. Fizetési feltételek

A fizetés kizárólag átutalással történik és a közleményben fel kell tüntetni a rendelési azonosítót.
Sajnos rendelési azonosító hiányában az utalást nem tudjuk beazonosítani és nem tudunk érte felelősséget vállalni, továbbá elírt bankszámlaszám után sem.

 

6. Elállás, termékcsere

Rendelését kizárólag a feldolgozás alatt lévő intervallumban  tudja már csak lemondani,  de kifizetés után nem áll módunkban a pénzt vissza utalni, termékcserét kizárólag hiányos vagy hibás ékszer esetén vállalunk, a kifizetéstől számított 14 napon belül.
 

7. Jótállás, szavatosság

Jelenleg termékeink nem garanciásak, termékcserét kizárólag hiányos vagy hibás ékszer esetén vállalunk, a kifizetéstől számított 14 napon belül.

 

8. Felelősség

Elírt postázási címért felelősséget nem tudunk vállalni!

Ha banki átutalásnál  a közleményben nem szerepel  az azonosító kód, melyet e-mailben kaptál a rendelésed nem tudjuk azonosítani, ilyen átutalásokért felelősséget nem vállalunk.

Ha a rendelésed valami okból nem tudják kézbesíteni (pl. nem tartózkodtál a címen, a cím nem azonosítható, akkor újra megpróbáljuk a kézbesítést, de a szállítási költség a vevőt terheli. A Magyar Posta tőlünk független így sajnos az esetleges kézbesítetlen ám kifizetett rendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

9. Panaszügyintézés

 

Ön a termékkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói panaszait az alábbi címen érvényesítheti:

  • Név: Kollár Brigitta Erika
  • Címzés: panaszbejelentést
  • E-mail: kollydiet@gmail.com

A panaszt az Üzemeletető - a szóbeli panasz kivételével - 30 napon belül email/levél útján válaszolja meg.

10. Egyéb fogyasztói jogérvényesítési lehetőségek

-

 

11. Adatvédelem

Kijelentjük,hogy a számlázáshoz szükséges személyes adatokat bizalmasan kezeljük és nem adjuk ki harmadik fél számára és ezt elvárjuk ügyfeleink részéről is.

A Honlap az eOldal szolgáltatás keretében működik, melyre tekintettel az eOldal adatkezelési tájékoztatója (is) megfelelően irányadó.

 

12. Záró rendelkezések

Irányadó jog:

Jelen Üzletszabályzatra a Magyar Köztársaság jogszabályai, különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CXVIII. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései az irányadók.

Üzletszabályzat módosítása:

 Az Üzemeltető jogosult jelen Üzletszabályzatot a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Érvényeség kezdete: 2017.06.09