Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe

Rendelési Szerződés Tartalma

Rendelési Szerződés Tartalma

 

A jelen  Szerződési Feltételek  a Kollár Brigitta által kezelt Weboldalon, Facebook és Instagram oldalakon meghirdetett szolgáltatásokat, a megrendelő/igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Megrendelő Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Ön igénybe  vette   Kollár Brigitta ( és a KOLLY.HU csapata) táplálkozási és életmód tanácsadó, edző és csoportos edző által meghirdetett ingyenes és/vagy  nem ingyenes szolgáltatásokat, kérjük, hogy még egyszer figyelmesen olvassa el az alábbi szerződést  amelyet már a rendelés megtörténtekor elfogadott és ezek minden pontjával egyetértett.

 

1.  A Megrendelő Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató más Orvos által javasolt
étrendet nem ír.

 

 2. Megrendelő Ügyfél tudomásul veszi, hogy saját Orvosa által írt étrendet a Szolgáltató nem módosít, nem véleményez. Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben betegséget jelöl a kérdőívben, számára nem írható személyes étrend.

 

3. A Szolgáltató által írt elektronikus könyvek tartalmára vonatkozó titoktartás mindenben megegyezik a Megrendelő Ügyfél által betartandó kötelezettségekkel. Megrendelő Ügyfél vállalja, hogy a kapott étrendet, elektronikus könyvét más számára sem ingyenesen, sem ellenérték vagy ellenszolgáltatás fejében nem adja tovább, annak   tartalmi   részeit, elemeit, fejezeteit, mondatait, módszertanát mások számára elérhető nyilvános felületen nem jeleníti meg. Továbbá Megrendelő Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a Szolgáltatóval való együttműködés során tudomására jutó valamennyi üzleti információt, tervet, adatot, tényt, megoldást vagy egyéb anyagot, illetve dokumentációt, de különösen az üzleti titkokat és a bizalmas információkat titkosan és bizalmasan kezeli, illetéktelen harmadik személyeknek nem szolgáltathatja ki, nem teszi hozzáférhetővé, felhasználhatóvá mások számára, illetve azokkal a Szolgáltató sérelmére semmilyen módon vissza nem él, továbbá kötelezettséget vállal arra, hogy azokat bizalmasan kezeli. Amennyiben a fentiek ellenére a Szolgáltató tudomást szerez erről, a Szolgáltató    jogosult    jogi    lépések    megtételére, valamint 1.000.000 HUF, azaz egymillió forint kötbér és az okozott kár megtérítésének követelésére.

 

4. Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a FittestProgram Ügyfélklub  zárt Facebook csoportba történő felvétel csak az étrend / életmódváltó csomagok része, kizárólagos edzésterv rendelésnél nem jogosult rá a Megrendelő.
 Megrendelő Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Kolly.hu személyre szabott programok  kommunikációs felülete a zárt FittestProgram Ügyfélklub  facebook csoport. Szolgáltató itt teszi közzé a frissített étrendek információit, itt nyújt segítséget a program sikeres működéséhez, itt tesz közzé minden fontos információt a programban résztvevő tagok számára.

 

5.  Megrendelő Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben nem kíván tagja lenni a zárt FittestProgram Ügyfélklub facebook csoportnak, akkor a Szolgáltató nem tudja tájékoztatni a program elemekről. Szolgáltató nem vállal felelősséget a program elemek információinak frissítéséről más módon, nem küld tájékoztatást e-mail vagy postai formában, kizárólag a FittestProgram Ügyfélklub  csoportban teszi ezt. Megrendelő Ügyfél saját felelősségére bármikor kiléphet a zárt FittestProgram Ügyfélklub   facebook csoportból, ebben az esetben Megrendelő Ügyfél tudomásul veszi az online kommunikáció ellehetetlenülését. Szolgáltató tudomásul veszi bármely Megrendelő Ügyfél kilépési szándékát. Megrendelő Ügyfélnek 30 napon belül van lehetősége jelezni, hogy vissza kíván lépni a FittestProgram Ügyfélklub  facebook csoportba és a Szolgáltató köteles ennek eleget tenni, amennyiben Megrendelő Ügyfél magatartása nem sérti a jelen ÁSZF-ben megfogalmazott pontokat.

 

 

6. Megrendelő Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben magatartása sérti a a FittestProgram Ügyfélklub  facebook csoport működését, trágár vagy bántó megjegyzéseket tesz, zavarja a tagok nyugalmát, Szolgáltató indoklás nélkül dönthet a FittestProgram Ügyfélklub  facebook csoportból való kitiltásáról.

 

 

7. Szolgáltató a következő szolgáltatásokat nyújtja a FittestProgram Ügyfélklub  zárt csoportban:
videó sorozatok az életmódváltás támogatására,

  • egyedi tartalmak,
  • folyamatos étrend bővítés,
  • online konzultációk,
  • Kérdezési lehetőség a szakértőktől
  • További recepttár hozzáférés
  • Napi motiváció

 

 

8. Amennyiben Megrendelő Ügyfél egészségügyi állapotában eddig nem feltárt hormonális elváltozásokra derül fény vagy más esetleges betegségre a Szolgáltató nem köteles az étrendjét újraírni illetve a Megrendelő a szolgáltatót pénzvisszafizetésre nem kötelezheti. 

 

 

 

9. Megrendelő Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató rendszeres visszajelzést kér a programban való részvétel tapasztalatairól, amely kiterjed a következőkre:

  • testsúly változás,
  • étrendtervezés betartása,
  • sikerélmények visszajelzése,
  • változást bemutató fényképes visszajelzés 4 hetente.

 

Szolgáltató a FittestProgram Ügyfélklub zárt csoportban figyelemfelhívó posztot helyezett el a rögzített posztban ezekről a visszajelzési kérésekről és időnként posztot ír a visszajelzés fontosságáról. Amennyiben Megrendelő Ügyfél a program kézhezvételét követően 60 napon belül nem jelentkezik visszajelzéssel, Szolgáltató e-mail levelére nem reagál, visszajelzéseket nem küld, a Szolgáltatónak jogában áll a FittestProgram Ügyfélklub  tagságot megvonni.

 

 

10. Megrendelő Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy Kollár Brigitta és csapata használja a rendszeres visszajelzések alkalmával küldött fotókat arc és név nélkül, az általa kezelt közösségi és webes felületeken.

 

11. A Szolgáltató kizárja a felelősséget arra az esetre, amennyiben a megrendelt életmódprogram/étrendtanácsadás a Megrendelő Ügyfél esetleges rejtett vagy korábbi betegsége miatt marad eredménytelen. A Megrendelő Ügyfél tudomással bír arról, hogy az életmód tanácsadási szolgáltatás nem orvosi vizsgálat, a Szolgáltató nem orvos. A program és étrend tervezés nem gyógyításra irányul, ezért az esetleges egészségügyi panaszok kezelésére nem alkalmas. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Megrendelő Ügyfél előtt ismert vagy nem ismert betegségéből, illetve egészségügyi panaszából eredő következményekért. A Szolgáltató nem jogosult betegség miatti kezelést tanácsadás formájában nyújtani, ezért amennyiben a Megrendelő Ügyfél megrendelése orvosi kezelésre irányul, úgy a Szolgáltató köteles a tanácsadást megtagadni, mely esetben a felek közötti jogviszony ellehetetlenülés miatt megszűnik és a Megrendelő köteles a Szolgáltatónak megfizetni mindazt a költséget és munkadíjat, amely a Szolgáltató részéről már nyújtott szolgáltatásért jár.

 

 

12. Szolgáltató testsúly csökkenést nem garantál, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás hatékonysága és eredményessége függ a Megrendelő Ügyfél életmódbeli szokásaitól, a meglévő túlsúlyától, az elkötelezettségétől, az őszinteségtől, az önfegyelmétől, lelki állapotától stb. A Megrendelő Ügyfél továbbá tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás eredményessége, a fogyás mértéke, a testtömeg leadásának üteme nem meghatározható, tekintettel arra, hogy a Megrendelő Ügyfél az életmódprogramot önállóan végzi és maga felel a programban előírt tanácsok betartásáért. Megrendelő Ügyfél által elvártakhoz képest lassabban történő pozitív változás bekövetkezéséért felelősséget a Szolgáltató nem vállal.

 

 

13. A  kiküldött étrend és edzésterv egyedi azonosítóval van ellátva, publikálás/terjesztése/továbbküldése tilos. Az azonosító alapján az étrend jogtalan terjesztéséért felelősségre vonható az érintett fél,  valamint az Ügyfélklub facebook csoporton belül elhangzó kommunikáció terjesztése és onnan mentett videók/bejegyzések terjesztése, továbbítása jogi lépéseket von maga után. 

 

 

14. Mindenféle étrend és/vagy edzésterv megkezdése előtt a kliens saját felelőssége  és érdeke, hogy konzultáljon  egy megfelelő orvossal arról, hogy az étrend és/vagy edzésterv bármely eleme a számára  bármely okból ellenjavallt-e.
Az étrend és/vagy edzésterv követése egyéni felelősségre történik.

 

 

15. Szakembereink és ügyfeleink közti hivatalos  kapcsolattartás a kollydiet@gmail.com -email címen vagy az Ügyfélklub facebook csoportban lehetséges,  ezért szakembereink facebook üzenetekre /instagram vagy más közösségi oldalon beérkezett üzenetekre nem kötelesek válaszolni.

 

16. Ügyfeleinknek a rendelés kiküldés után EGY HÉTEN BELÜL  képet kell küldeniük magukról a megadott paraméterek alapján, illetve a fejlődés követés alatt folyamatosan, hogy lássuk  a fejlődést és milyen közös munkánk lesz még a célig.

 

 

17.  Az ügyfeleink fejlődési fotóit (előtte- utáni fotók) név, arc kitakarásával a személy beazonosítatlanná tétele után referenciaként használhatjuk.

 

18. A megrendelő Ügyfél tudomásul veszi,hogy étrend / életmódváltó csomag rendelés estén 4 hetente jelentkezik  e-mailben a fejlődéséről és ez idő alatt felmerülő kérdéseit itt küldi el.
Az Ügyfél tudomásul veszi,hogy gyakrabban felmerülő kérdését kizárólag a  facebook Ügyfélklubba teszi fel hiszen a sok felesleges e-mailel amit esetleg 3-4 naponta kíván egyesével küldeni rendszerünket terheli.

 

19. Az Ügyfél tudomásul veszi,hogy kizárólag edzésterv vagy receptkönyv vásárlásával még nem jogosult fejlődés követésre  és facebook Ügyfélklub csoport tagságra.

 

20.  Az e-mail útján létrejött szerződéses jogviszony alapján, a életmódprogram, étrendtervezés, életmód tanácsadás, edzéstervezés szolgáltatás megrendelésével, a Megrendelő Ügyfél köteles a megrendelt szolgáltatás árát megfizetni. A megrendelési válasz e-mail kiküldést követően a személyre szabott E-book elkészítési vagy étrend tervezési tevékenység megkezdése előtt, azaz a utalás  elküldése előtt (amelyre 15 napot vehetett igénybe ) még lehetősége a Megrendelőnek elállni, mely esetben a megfizetendő szolgáltatási díj nem behajtható.
Amennyiben Megrendelő Ügyfél a szolgáltatási díj megfizetését követő napoktól kíván a szerződéstől elállni, a megfizetett szolgáltatási díj nem jár vissza.
Pénz visszafizetési garancia kizárólag abban az esetben van, ha a Szolgáltató dönt úgy, hogy nem tudja legjobb ismerete szerint a Megrendelőt kiszolgálni.
A pénz visszafizetésre a Szolgáltató semmilyen másik esetben nem köteles.